Σχεδιασμός Λογοτύπου
Το λογότυπο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας στην προώθηση της εταιρίας. Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο σηματοδοτεί καλό εταιρικό προφίλ, το οποίο λειτουργεί από μόνο του ως διαφήμιση της εταιρίας.
Το λογότυπο θα πρέπει να είναι ευανάγνωστο, να επικοινωνεί με το δέκτη μέσω σημειολογίας και οπτικής επικοινωνίας, να προσαρμόζεται εύκολα σε διάφορα μέσα διαφήμισης (έντυπα, πολυμέσα), να είναι λιτό, να λειτουργεί ως σήμα και ως λογότυπο παράλληλα, να είναι συμβατό σύμφωνα με το προϊόν που εκπροσωπεί, να σηματοδοτεί πλήρως την ταυτότητα της εταιρίας.
O σχεδιασμός σωστού λογοτύπου είναι μια σχετικά μακροχρόνια διαδικασία η οποία απαιτεί εκτός από άρτιο σχεδιασμό, την αντίστοιχη έρευνα σχεδιασμού ώστε το αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό.
Τέλος το λογότυπο θα πρέπει να συνοδεύεται από μια συμπυκνωμένη επεξήγηση υπηρεσιών της εταιρίας μέσω της οποίας ο δέκτης θα ταυτίσει της προσφερόμενες υπηρεσίες με το όνομα.