Business News
Με σημαντική ενίσχυση της δραστηριότητας και 1.035 νέες προσλήψεις ολοκληρώθηκε το πρώτο εξάμηνο ...
Τα καθαρά έσοδα του Ομίλου Entersoft για το πρώτο εξάμηνο του 2016 ανήλθαν στα 5,39 εκατ. ευρώ, ε...
Με στόχο την κάλυψη του νησιού της Ρόδου, αλλά και της ευρύτερης νησιωτικής περιοχής, όπως, μετα...
Στην αλλαγή του λειτουργικού της μοντέλου στην αγορά της Ασίας προχωρά η Frigoglass. Όπως τονίζετ...
Ιδιαίτερα θετική αναμένεται και η φετινή χρονιά από τη δραστηριοποίηση της Creta Farms στην αγορά...
Το νέο Διοικητικό της Συμβούλιο εξέλεξε η Marfin Investment Group (MIG), με τον Σταύρο Λεκκάκο να...
Συνέχιση της θετικής τάσης καταγράφουν τα αποτελέσματα της Μπουτάρη Α.Ε., όπως παρουσιάστηκαν στη...
Η Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ (‘‘Grivalia’’) ανακοινώνει την ολοκλήρωση της απόκτησης της κυριότητα...
H Chipita προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με τη Euroleague Basketball, καθώς γίνεται Name Partne...
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Apivita ανήλθε σε 32,3 εκατ. ευρώ το 2015. Αναλυτικότερα, ο ενοποιημ...
Συνεχίστηκε και το 2015 η θετική πορεία της Metro (Μy market - Μetro Cash & Carry). H εταιρεί...
Θετικό πρόσημο είχε το 2015 για την αλυσίδα Μουστάκας (Μουστάκας Ν. Γεώργιος ΑΕΒΕ). Η εταιρεία κα...
Νέο επενδυτικό πρόγραμμα 3 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2017, σχεδιάζε...
Μειωμένες κατά 2,9% ήταν οι πωλήσεις το 2015 για την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης. Σύμφωνα με τη...
Συνεχίζεται η αυξητική πορεία των κρητικών εξαγωγών, όπως προκύπτει από τα προσωρινά στοιχεία τη...
Συνήθη Ερωτήματα
Η εταιρεία μου σχεδιάζει να εξάγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της . Πως μπορώ να ξεκινήσω;
Από την στιγμή που η Ελλάδα περνά την έκτη χρονιά ύφεσης, η εσωτερική αγορά δεν παρουσιάζει αξιόλογες ευκαιρίες. Την ίδια στιγμή η ρευστότητα των επιχειρήσεων απλά δεν υπάρχει.
Για τους παραπάνω λόγους οι Ελληνικές επιχειρήσεις αναγκαστικά πρέπει να στραφούν σε αγορές του εξωτερικού και να επιδιώξουν την αποκόμιση κέρδους μέσω της αύξησης των πωλήσεων εκτός συνόρων.
Βασικά Ερωτήματα που επηρεάζουν την απόφαση επένδυσης στον εξαγωγικό τομέα
· Πως θα ξεκινήσω την εξαγωγική δραστηριότητα
· Επιλογή των Αγορών με τις καλύτερες προοπτικές Εξαγωγών για την επιχείρηση μου
· Επιλογή μεθόδου Εισόδου στην Αγορά
· Αναγκαιότητα της έρευνας διεθνών αγορών
· Είδη και χρησιμότητα έρευνας, κόστος και εναλλακτικά σενάρια
· Μέθοδοι, Πηγές, Τεχνικές, Συστήματα κατηγοριοποίησης
· Ποιες πληροφορίες χρειαζόμαστε
· Πηγές πληροφοριών
· Ανάλυση ανταγωνισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς
· Ανεύρεση & επιλογή τοπικών εταίρων
· Προσαρμογή στις τοπικές ιδιαιτερότητες
· Δημιουργία ενδιαφέροντος & ανταπόκριση
· Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη
· Αξιολόγηση και αξιοποίηση εμπορικών πληροφοριών.
· Σύνδεση της έρευνας με την στρατηγική και τις τακτικές μάρκετινγκ.
· Συμβουλές για οικονομική έρευνα ξένης αγοράς.
· Χρήση βάσεων δεδομένων
· Χρήση Ιντερνετ για έρευνα ξένων αγορών
· Tradeleads, Κατάλογοι Εμπορικών επαφών, Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
· Λίστες ελέγχου και χρήσιμα bookmarks.